نشست مسئولین استان چهارمحال و بختیاری بمناسبت هفته مهارت

کد خبر: 207 تاریخ انتشار: 1391/05/05
نمایش: 2395
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  چهارمحال بختیاری ، بمناسبت هفته مهارت ، نشست مسئولین استان با موضوع آموزشهای فنی و حرفه ای برگزار گردید.

 این نشست با حضور ائمه جمعه ، فرمانداران و روسای ادارات با موضوع آموزشهای فنی و حرفه ای در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای چلوان برگزار گردید .

در ابتدا سعیدی  مدیر کل ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای آموزش فنی و حرفه ای در استان  به تببین ضرورتهای تدوین نظام ملی مهارت پرداخت و سپس با اشاره به برنامه های سازمان جهت آموزش مشاغل خانگی ، نظام  استاد شاگردی و آموزشهای علمی وکاربردی مهارتی ، آمادگی کامل این اداره کل را جهت ارائه  آموزش به کلیه افراد جویای مهارت استان را اعلام نمود.

وی با بیان نامگذاری 31/4/91 لغایت 6/5/91 بعنوان هفته مهارت و6 مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای ، به تبیین برنامه های این اداره کل در جهت ارائه فعالیتهای صورت گرفته و راهکارهای توسعه فعالیتها جهت همه گیر شدن این آموزشها برای آحاد جامعه پرداخت.

در ادامه نشست ائمه جمعه به بیان نظرات خود در زمینه آموزشهای فنی و حرفه ای پرداختند و پیشنهاداتی نیز در زمینه اختصاص بخشی از ساعات آموزشی به بیان احکام مرتبط و اجرای دوره های اخلاق حرفه ای ، نیازسنجی آموزشی ، اطلاع رسانی فعالیتها وافتتاح مرکز ثابت آموزشی در کلیه شهر های استان ارائه نمودند. 

 در انتها مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از آمادگی کامل این اداره کل جهت ارائه آموزشهای مهارتی به کارکنان ادارات و نهادها ، دانشجویان ، افراد جویای کار ، سربازان ، زندانیان ، روستائیان و عشایر، صنعت گران و کارگران ساختمانی و ....خبرداد. 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها