در دیدار معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با کارکنان استان چهارمحال و بختیاری مطرح شد: ابلاغ چارت سازمانی سه عدد از مراکز آموزش فنی و حرفه ای فاقد چارت استان

کد خبر: 217 تاریخ انتشار: 1391/06/06
نمایش: 1707
اخبار

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  چهارمحال بختیاری ، معاون اداری و پشتیبانی  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر به استان با کارکنان  اداره کل و مراکز فنی و حرفه ای دیدار نمود.

ولیخانی معاون اداری و پشتیبانی سازمان ضمن بیان سیاستهای کلی سازمان درخصوص منابع انسانی ، اعتبارات و پروژه ها ، بر لزوم صرفه جویی در هزینه ها تاکید نمود و افزود  باید برای  ارتقا مهارت مربیان بیش از پیش تلاش نمود .

وی بازدید خود از کارگاههای آموزشی و فرایند ارائه آموزش در استان را مثبت ارزیابی نمود و با اشاره به همدلی مثال زدنی پرسنل این اداره کل ، خواستار همت عمومی در مجموعه فنی و حرفه ای جهت نیل به سیاستها و در نهایت ایجاد اشتغال و توسعه کشور گردید.

ولیخانی در ادامه ضمن بیان ابلاغ چارت سازمانی سه عدد از مراکز آموزش فنی و حرفه ای فاقد چارت استان اظهار امیدواری کرد، در آینده ای نزدیک کلیه مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان دارای چارت شوند.

وی سپس به بیان گوشه ای از فعالیتهای سازمان جهت افزایش انگیزه در کارکنان پرداخت و خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی به ایجاد روحیه  شادابی و نشاط در مجموعه استان و ترغیب کارکنان به ورزش گردید

وی افزود مسئولین باید پیشنهادات و فکرهای نو را هدایت نموده ودر زمینه انجام پژوهش ها و تالیف کتب ، تهیه استاندارهای جدید  نیز برنامه ریزی لازم را بعمل آورند و با برنامه ریزی مدون به جایی برسیم که 100 درصد آموزش دیدگان خود را جذب بازار کار کنیم .

در ابتدای جلسه  نیز نورالله سعیدی مدیر کل ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته دولت گزارشی از فعالیت های اداره کل ارائه نمود.

در پایان جلسه نیز کارکنان سئوالات خود در زمینه هایی مختلف مطرح نموده  و معاون اداری و پشتیبانی سازمان نیز راهکارهای در زمینه آنها ارائه نمود . 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها