نشست معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با استاندار چهارمحال و بختیاری با موضوع آموزشهای فنی و حرفه ای

کد خبر: 218 تاریخ انتشار: 1391/06/06
نمایش: 2289
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان چهارمحال بختیاری، برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در استان و راهبردهای جدید این سازمان از مباحث نشست استاندار با معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی وحرفه ای کشور  بود.

در ابتدا ولیخانی  معاون اداری و پشتیبانی سازمان  ضمن ارائه گزارشی از برنامه های سازمان افزود تعداد مراکز آموزش فنی و حرفه در سطح کشور در حدود 700 مرکز بوده و سهم استان از این تعداد  19 مرکز می باشد ، وی همچنین  افزود  همکاری و حمایت بیش از پیش مسئولین استان برای گسترش و توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در منطقه تأثیر به سزایی داشته و نیمی از شهرهای استان دارای مرکز آموزش فنی و حرفه ای می باشند

وی در ادامه برنامه های راهبردی ورویکرد جدید مهارت آموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تبین و تشریح نمود.

در ادامه عنابستانی  استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه فنی و حرفه ای ، خواستار تعامل کلیه دستگاههای اجرایی جهت نیل به اهداف عالیه نظام گردیدو افزود بومی سازی نیز رویکردی است که نباید از آن غافل شد و برنامه ریزی ها با توجه به استعداد منطقه ای و نیاز هربخش و با استفاده ا ز ظرفیت سنجی اجرا گردد.

وی حضور این سازمان در کلیه نقاط استان و ارائه خدمت به کلیه متقاضیان را نشان از روحیه بالای  تکریم و خدمت رسانی در این مجموعه دانست .

سعیدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز  با بیان اینکه امروز همه آحاد جامعه مخاطب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستند، افزود این اداره کل آمادگی کامل جهت برطرف نمودن نیازهای آموزشی کلیه آحاد جامعه و دستگاههای اجرایی استان را داراست. 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها