برگزاری نشست با موضوع نقش متقابل حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع) در نهاد خانواده در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 22 تاریخ انتشار: 1390/03/01
نمایش: 1395
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ،بمناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) نشستی با موضوع نقش متقابل حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع) در نهاد خانواده (مدیریت عاطفی ، معنوی) با حضور حدود 200نفر از بانوان شاغل دستگاههای اجرایی ومدیران ، مربیان و کارآموزان آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید.
خانم دکتر شایق محقق ، نویسنده و استاد دانشگاه و حوزه سخنران این جلسه با عرض تبریک بمناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و تقارن آن با میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وزیبایی پیوند این مناسبتها با ایام غرور آفرین فتح خرمشهر را که در آن جوانانی با تاسی از حضرت زهرا و گوش به فرمان امام خمینی رفتند و حماسه ای آفریدند که با نام فتح خرمشهر در سوم خرداد نقش بست اشاره نمود.
وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم صیانت از حریم خانواده به تشریح خانواده علوی پرداخت و با تبیین نقش زن و مرد در این خانواده و مقایسه آن با شرایط موجود در جامعه پرداخت.
وی با اشاره به ضرورت بازگشت به زندگی فاطمی و نقش بی بدیل زنان بعنوان مادران جامعه اسلامی به بیان این مطلب پرداخت که هدف از آفرینش زن چیزی متعالتر از سراپای واهی زندگی غربی و مدرنیته امروزی است
پخش موسیقی و پذیرایی از دیگر برنامه های این نشست بود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها