کسب رتبه برتر استانی در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 221 تاریخ انتشار: 1391/06/12
نمایش: 1177
اخبار

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  چهارمحال بختیاری ، این اداره کل در ارزیابی عملکرد در بین ادارات و دستگاههای استان رتبه برتر استانی و مقام سوم را کسب نمود.

در این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد، استاندار و مسئولین استانی از مدیران دستگاههای برتر تقدیر بعمل آمد.

در این جشنواره از بین دستگاههای اجرایی استان سه دستگاه بالاترین امتیازها را کسب و مقام برتر استانی را  اخذ نمودند، که در این میان آموزش فنی و حرفه ای استان موفق به کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد استان درسال 1390 گردید و با اهدا لوح تقدیر از  نورالله سعیدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تقدیر بعمل آمد.

در متن این لوح که به امضای استاندار رسیده ، آمده است:

جناب آقای نورالله سعیدی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان

بدون شک نتیجه حاصل از شناسایی و تقدیر از دستگاهها و تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی  افزایش بهره وری و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی خواهدبود ، باعنایت به اینکه آن دستگاه در فرایند ارزیابی عملکرد سال 1390 ، بین دستگاههای اجرایی استانی در ابعاد شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه سوم را کسب نموده است ، به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت والای جنابعالی در اعمال مدیریت به پاس قدردانی از زحمات و تلاشهای صادقانه و خستگی ناپذیر کارکنان تلاشگر و خدوم آن دستگاه این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می گردد.ضمن تقدیر و تشکر ، امید است به فضل و عنایت خداوند متعال در ارائه خدمات خالصانه به مردم و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی سربلند و پیروز باشید.  

گفتنی است انتخاب دستگاه برگزیده در محورهای تخصصی از میان شاخصهای اختصاصی دستگاه و محورهای عمومی از بین محورهای هشت گانه اعلام شده می باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها