اهداء لوح تبریک و هدیه به دختران کارمند و دختران کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 224 تاریخ انتشار: 1391/07/02
نمایش: 1142
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، نورالله سعیدی مدیر کل ، به مناسبت  تولد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران لوح تبریک و هدیه ویژه ای به کارکنان دختر و دختران کارمندان اداره کل و مراکز شهرستانی اهداء نمود .

سعیدی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) ، دهه کرامت و هفته دفاع مقدس ،  به ویژگی های شخصیتی آن بزرگوار پرداخته و حضرت فاطمه معصوه را الگویی مناسب در حیا و عفت جهت دختران ایران اسلامی برشمردند و یادی از دختران شهداء نموده که امروز باید با افتخار از پدران خود یاد نمایند و این روز را به صورت ویژه به آنان تبریک گفتند .

در ادامه این مراسم لوح تبریک با عنوان زیر را همراه با هدیه ای ویژه به دختران کارمند و دختران کارکنان  اعطا نمودند .

تاريخ چشم به راه فاطمه اي ديگر است. انتظار به سر مي آيد و شميم دلنوازي، خانه خورشيد را فرا ميگيرد. خنكاي حضور دوباره فاطمه (س) در فضاي مدينه جاري مي شود و كوثر فاطمي، جوشيدن ميگيرد. به كوچه باغهاي حرم تو پناه مي آورم و در سايه سار ملكوتي آن، نفسي تازه مي نمايم. كنار نهر استجابت مي نشينم و قطره اي مي شوم در آبي زلال اشك هاي زائرانت.

تولد حضرت  فاطمه معصومه (س)  کریمه اهل بیت و ستاره پر فروغ ایران زمین و همچنین روز ملی دختران را به  شما فرزند محترم پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال  و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می نمایم  .

امید است که با الگو قراردادن حضرت معصومه (س)  به عنوان اسوه کامل اخلاق و اخلاص ، حفظ عفت و پاکدامنی را از فاکتورهای اصلی و مهم  زندگی  خود قرار دهید .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها