اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری دربررسی ، ثبت و پاسخگویی به نامه های دور چهارم سفر ریاست محترم جمهوری به استان رتبه برتر را کسب نمود .

کد خبر: 227 تاریخ انتشار: 1391/07/09
نمایش: 606
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، دربررسی ، ثبت و  پاسخگویی به نامه های دور چهارم سفر ریاست محترم جمهوری به استان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری رتبه برتر را کسب نمود .

در همایش برگزار شده در استانداری ، مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد استانداری ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته در بررسی و پاسخ دهی به نامه های سفرهای رئیس جمهور محترم خصوصا سفر چهارم ،از دستگاههای برتر قدردانی نموده و تقدیر نامه ای با امضاء استاندار به کارشناسان  سیستم  سامد در دستگاهها اهداء گردید .

کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز تقدیر نامه دریافت نمود که متن این تقدیر نامه به شرح زیر است :

اگر چه تلاش صادقانه در راستای خدمت به مردم شریف و مومن را جز حضرت حق پاسخگو نیست و او به شایستگی اجر و پاداش هر عمل صالحی را خواهد داد به پاس همکاری صادقانه شما در خصوص بررسی و ثبت نامه های دور چهارم سفر ریاست جمهور محترم به استان ، بدینوسیله از مساعی و اهتمام بی شائبه شما تقدیر و تشکر به عمل می آید .

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها