بازدید قائم مقام معاونت آموزشی و مدیرکل دفتر امور آموزش روستایی سازمان از آموزشهای ارائه شده در منطقه بازفت استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 239 تاریخ انتشار: 1391/08/20
نمایش: 1776
اخبار

 

موسوی قائم مقام معاونت آموزشی و مدیرکل دفتر امور آموزش سازمان از دوره های آموزشی در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، موسوی در بازدید از دوره های آموزش روستایی و آموزشهای ارائه شده در قالب تفاهم نامه با شرکت جایکا  که با حضور سعیدی مدیر کل فنی و حرفه ای استان  همراه بود از روند ارائه این آموزشها بازدید بعمل آورد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجموعه فنی و حرفه ای استان ، ارائه این آموزشها در دورترین و نیازمندترین نقاط استان را نشان از عزم و همت مجموعه فنی و حرفه ای در راستای توانمند سازی و ارتقا مهارت در این مناطق دانست و افزود با مهارت آموزی به روستائیان می توان انگیزه ایجاد کسب و کار جدید در این افراد افزایش داده و زیر ساختهای توسعه فنی روستاها را فراهم آورد.

موسوی اظهار امیدواری کرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه خود در خدمت رسانی به مناطق محروم و روستا ها را به بهترین نحو انجام نماید.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها