بازديد نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای لردگان

کد خبر: 240 تاریخ انتشار: 1391/08/20
نمایش: 2237
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، جلیل  نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان ضمن حضور در جمع کارکنان مرکز از کارگاهها این مرکز بازدید نمود .

نماینده مردم لردگان در مجلس در بازدید از کارگاههای آموزشی مرکز ضمن تشکر از مجموعه فنی و حرفه ای ، عملکرد مرکزفنی و حرفه ای لردگان  را در حد مطلوبی  دانست و افزود مرکز آموزش فنی و حرفه ای لردگان با استفاده از پتانسیل بالای نیروی انسانی ماهر و تجهیزات به روز می تواند نقش مهمی در ارتقا مهارت در شهرستان لردگان داشته باشد.

در ادامه این بازدید که با حضورنماینده مردم شهرستان لردگان  در جمع کارکنان و مربیان مرکز ادامه یافت ، اسدی سرپرست مرکز با بیان گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته توسط مرکز ، تعامل بیشتر صنعت و دانشگاهها با فنی و حرفه ای را  از راهکارهای ارتقا مهارت در شهرستان لردگان دانست، وی افزود جهت آموزش نیاز نیروی انسانی ماهر در این شهرستان نیاز سنجی های لازم در بخش های صنعت ، کشاورزی ، خدمات و .. صورت گرفته و برنامه آموزشی نیز در این قالب تدوین گردیده است.

در ادامه جلسه نیز سایر کارکنان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها