حضور قائم مقام معاونت آموزش سازمان در حوزه های برگزاری آزمون ادواری استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 241 تاریخ انتشار: 1391/08/20
نمایش: 1137
اخبار

 

موسوی قائم مقام معاونت آموزشی و مدیرکل دفتر امور آموزش روستایی سازمان  ضمن حضور در حوزه های برگزاری مرحله سوم آزمون ادواری ، از روند اجرای این آزمون بازدید نموده و ضمن بازرسی از مراحل مختلف ، شرایط برگزاری آزمون را در سطح بالایی دانست.    

به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، موسوی با حضور در حوزه های شهرکرد ، فارسان ، اردل و فارسان در جریان نحوه برگزاری آزمون، پاسخگویی و خدمت رسانی مسوولان به کارآموزان و مراجعان قرار گرفت.

وی در این بازدید که با حضور سعیدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و روسای مراکز مربوطه برگزار گردید ، با بیان اینکه آزمونها بر اساس دستورالعمل های مربوط و با استاندارد بالایی برگزار می گردد ، افزود برگزاری این آزمونها با اهدافی نظیر اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه ای افراد، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرا می شود.

وی افزود به همراه داشتن اصل شناسنامه يا كارت ملي و کارت ورود به آزمون براي ورود به جلسه الزامي مي باشد و استفاده از تلفن همراه، ماشين حساب قابل برنامه ریزی و سایر تجهیزات الکترونیکی در حين برگزاري آزمون اكيدا ممنوع است.

موسوي شرط قبولي در آزمون هاي سنجش مهارت را کسب  حداقل امتیاز50 از 100 در آزمون کتبی و70 از 100 در آزمون عملی دانست و افزود شرط قبولي نهايي براي دريافت گواهينامه مهارت كسب حداقل نمره معدل 70 از 100 از طريق فرمول
70 ≤(نمره آزمون كتبي × 25%) + (نمره آزمون عملي × 75% ) مي باشد.

گفتنی است در این دوره از آزمون ادواری 938 نفر شرکت نموده اند و این آزمون با همکاری حدود 50 نفر عوامل اجرایی در 10حوزه اصلی برگزار گردید ونتايج اين آزمونها از طريق پايگاه اطلاع رساني http://advari.irantvto.ir  در تاریخ 27 آبان ماه سال جاری اعلام مي گردد.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها