از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت می گیرد؛ آموزش مدیریت مهارت و دانش رفتار روحانیان در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی

کد خبر: 256 تاریخ انتشار: 1391/09/01
نمایش: 597
اخبار

 

آموزش80 نفر از طلاب مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش و فراگیر نمودن آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه صورت
می گیرد.

حجت الاسلام ملاحسنی،  دبیر ستاد اقامه نماز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان این خبر اعلام نمود: در راستاي اجرای تفاهمنامه همكاري سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اداره كل پيشگيريهاي فرهنگي و اجتماعي قوه قضائيه مبني بر اجراي استاندارد مديريت مهارت و دانش رفتار به عنوان پايه ي اصلي در پيشگيري و كاهش آسيب هاي اجتماعي، آموزش80  نفر از طلاب مراكز آموزشي سراسر كشور را آذر ماه سال جاری طی 4 دوره آموزشی ویژه روحانیون در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج اجرا نماید.

ملاحسنی افزود: با توجه به ظرفیت های بالاو توانمندی های روحانیون معزز در زمینه فرهنگ سازی اسلامی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدام به تدوین استاندارد شایستگی مدیریت مهارت و دانش رفتار نموده است که بر اساس آن آموزش روحانیون مورد نظر به منظور هدفمند کردن و افزایش اثربخشی آموزش های فنی و حرفه ای در ارتباطی موثر با  کارآموزان مراکز آموزشی، زندان ها، پادگان ها ...  صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: در این دوره طلاب با روش های مدیریت مهارت و دانش رفتار و... آشنا می شوند تا با اثرگذاری هرچه بیشتر بر کارآموزانی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند،به  لحاظ روحی و روانی در راستای فراگیر نمودن و ارتقای اثربخشی آموزش های مهارتی موثر واقع شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  تفاهمنامه منعقده بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و اداره كل پيشگيريهاي فرهنگي و اجتماعي قوه قضائيه به منظور بهره مندی و به کارگیری بهینه توانایی های علمی و ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، مهارتی، تحقیقاتی و پژوهشی دستگاه های اجرایی در کاهش و جلوگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی، مرداد ماه سال 1390به امضا رسیده است و برای مدت 2 سال قابل اجرا است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها