تقدیر رئیس هیات مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان از مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال وبختیاری

کد خبر: 26 تاریخ انتشار: 1390/03/17
نمایش: 1933
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، رئیس هیات مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان از همکاری اداره کل در برگزاری همایش کارآفرینی و تعاونگران قدردانی نمود.
درمتن این تقدیرنامه آمده است :
جناب آقای سعیدی و همکاران محترم ، بدرستیکه روح همکاری آن وجود ارزشمند زمینه ای را فراهم ساخت تا با این همت والا بخشی از مشکلات اشتغال را مرتفع و نام نیکتان را ثبت نماید ، لذا فرصت را مغتنم شمرده و از همکاری در برگزاری همایش و حضور پررنگتان در اولین همایش آموزشی استانی ، کشوری کارآفرینی و تعاونگران قدر دانی می کنیم .
رئیس هیات مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان مسعود سوردی
گفتنی است اولین همایش کارآفرینی و تعاونگران استان در تاریخ 12 خرداد ماه سالجاری در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید.
در این همایش رئيس بنياد توسعه كارآفرين چهارمحال و بختياري با اشاره به وظايف اين بنياد، گفت: بهره‌‎مندي از تجارب فعالان اقتصادي، مديران، متخصصان حقيقي و حقوقي كشور و بهره‌گيري از آنان در نظام تصميم‌سازي، تصميم‌گيري، سياست‌گذاري، برنامه‌ريزي بخش تعاون از مهم‌ترين وظايف و ماموريت‌هاي بنياد توسعه كارآفريني و تعاون است
سوردي ادامه داد: بنياد توسعه كارآفريني در سال گذشته بيش از 4 هزار و 550 نفر ثبت‌نام و يك هزار و 100 نفر در مقاطع مختلف را آموزش داده شد
وي تعداد تعاوني‌هاي جديدالتاسيس اين بنياد را در سال گذشته بيش از 45 تعاوني برشمرد و گفت: اين تعداد تعاوني جهت 500 نفر اشتغالزايي فراهم نموده است. در ادامه همایش از هشت ايده‌پرداز برتر استان توسط مسئولان استاني تجليل بعمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها