آغاز ثبت نام اينترنتي چهارمین آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت در كشور

کد خبر: 264 تاریخ انتشار: 1391/10/01
نمایش: 2333
اخبار

 

 ثبت نام چهارمین آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت 8 صبح روز شنبه 2/10/91 آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه 12دی ماه ادامه می یابد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اعلام اين خبر گفت: چهارمین مرحله آزمون هاي ادواري سنجش مهارت در سال جاري به صورت هماهنگ و سراسري در تاریخ 13 بهمن ماه سال جاری برگزار مي شود.

دكتركورش پرند درخصوص شيوه اجراي آزمون ادواري سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضيان بيان داشت: براي ثبت نام اين آزمون، دفترچه واحد طراحي شده است كه متقاضيان پس از دريافت دفترچه و كارت اعتباري از مراكز آموزش فني و حرفه اي دولتي و آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد مي توانند به پايگاه اينترنتيhttp://advari.irantvto.irمراجعه نموده و در حرفه مورد نظر ثبت نام نمایند.

 وي افزود: چهارمین آزمون ادواري سراسري سنجش مهارت و صلاحيت حرفه اي در سال جاري، در 40 حرفه به صورت همسان و هماهنگ كشوري و در بيش از 260حرفه غير متمركز در رشته های صنعت، خدمات، كشاورزي و فرهنگ و هنر در 13 بهمن ماه همزمان در 31 استان و بيش از 305حوزه امتحاني برگزار مي شود.

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: هزينه ثبت نام در آزمون هاي سنجش مهارت براي رشته هاي فني و كشاورزي150هزار ريال و براي رشته هاي خدماتي 100 هزار ريال مي باشد و متقاضيان هيچ وجه ديگري را براي شركت در آزمون نمي پردازند.

 دکتر پرند افزود: داوطلبان پس از ثبت نام، در تاریخ 26/10/91 لغایت 28/10/91 با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir به یکی ازدو طريق: وارد نمودن مشخصات فردي ( نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه و كد ملي) و یا درج شماره پرونده و شناسه پرداخت كارت اعتباري كه قبلا از طريق آن ثبت نام نموده اند، نسبت به دريافت كارت خود به صورت اينترنتي اقدام نمايند.

  وي با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي ادواري سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است. داوطلب پس از كسب نمره قبولي در آزمون کتبی بر اساس برنامه زمان بندي مندرج در جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده  از سوی ادارات کل فنی و حرفه ای 
استان ها مراجعه نمايند.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: درصورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، ميتوانند با شماره تلفن های 32519616-026،
 32519727-026 و 32522136- 026 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمايند.

 

 

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها