دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با امام جمعه اردل

کد خبر: 270 تاریخ انتشار: 1391/10/19
نمایش: 1220
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، مدیرکل و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردل با امام جمعه اردل دیدار نمودند.

نورالله سعیدی مدیر کل در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سلمان پور امام جمعه اردل ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و برنامه های آموزش فنی و حرفه ای ، افزود مجموعه آموزش فنـي و حرفه اي در راستای سند توسعه استان وبا استفاده از امکانات و تجهیزات به روز و پیشرفته خود در عرصه های مختلف آموزشی به هم استانیهای عزیز خدمت رسانی می نماید.

همتی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردل نیز با ارائه گزارشی از فعالیتهای این مرکز در شهرستان اردل ، جهت پوشش نیازهای آموزشی عموم علاقمندان و اجرای دوره های آموزشی  ادارات و نهادهای این شهرستان اعلام آمادگی نمود.

در ادامه ديدارحجت السلام والمسلمين سلمان پور ضمن تقدیر از مجموعه آموزش فنی و حرفه ای ، خواستارادامه روند ارائه آموزشهای مهارتی در این منطقه با تاکید بر آموزشهادر بخش مشاغل خانگی و روستایی و عشایری گردید وتوانمند سازی زنان بوسیله آموزشهای فنی و حرفه ای را  از فعالیتهای شایان تقدیر این مجموعه دانست .

امام جمعه اردل با اشاره به اینکه توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای دربخش های صنعت،خدمات و کشاورزی می تواند نفش بسزایی درتوسعه و اشتغال داشته باشد افزود با شناسایی راهکارها ی توسعه  مشاغل خانگی  می توان اشتغال  پایدار تری ایجاد نمود 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها