دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 279 تاریخ انتشار: 1391/11/11
نمایش: 1725
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در این اداره کل تشکیل گردید.

 نورالله سعیدی مدیر کل با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی ، بر لزوم تبیین دستاورد های نظام مقدس برای عموم جامعه ، بخصوص جوانان تاکید نمود و با مقایسه اقدامات صورت گرفته در بخش های صنعت ، راه سازی ، شهرسازی ، عدالت اجتماعی، بهداشت و... فعالیتها و خدمت رسانی صورت گرفته در این زمینه ها را بی نظیر خواند.   

وی در ادامه از اعضای کمیته خواست  با پیش بینی برنامه های متنوعی چون برگزاری جشن ، مسابقات ورزشی و فرهنگی ، نمایشگاه زمینه حضور و مشارکت پر شور مردم در جشن دهه انقلاب را فراهم کنند.

درادامه دبیر جلسه به ارائه گزارشی از فعالیتهای برنامه ریزی شده جهت اجرا در دهه مبارک فجر پرداخت و خواستار تعامل بیش از پیش کلیه همکاران جهت برگزاری هر چه با شکوهتر این برنامه ها گردید.

سپس سایر اعضا نظرات خود را در این زمینه بیان نمودند و برنامه ذیل جهت اجرا مصوب گردید 

برگزاری نمایشگاه دستاوردها ، حضور کلیه پرسنل در برنامه بزرگداشت یوم الله 12 بهمن ، تزیین محوطه و قسمتهای مختلف اداره با نصب بنر ، پارچه نوشته و سایر اقلام تبلیغاتی متناسب با این ایام ، برگزاری مسابقه و اهداء جایزه به برندگان، حضور کارکنان و کارآموزان و خانواده آنان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقه نقاشی انقلاب برای فرزندان پرسنل ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی متناسب با این ایام ، برگزاری جشن پیروزی انقلاب ، توزیع اقلام فرهنگی از قبیل ، کتابچه ، ویژه نامه و ...   ، برگزاری نشست هم اندیشی جهت کارآموزان ،چاپ ویژه نامه درخصوص فعالیتها و مبارزات بنیانگذار انقلاب اسلامی و توزیع بین کارآموزان و جوانان ، راهپیمایی پرسنل تا تپه نورالشهداء و برگزاری مراسم یادبود شهدای گمنام و ...از جمله برنامه های بود که به تصویب اعضا رسید.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها