برای اولین بار در کشور، ارایه مشاوره الکترونیک آموزشی- شغلی به متقاضیان مهارت آموزی توسط سازمان آموزش فنی وحرفه ای به اجرا در آمد.

کد خبر: 281 تاریخ انتشار: 1391/11/13
نمایش: 1954
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، ارایه مشاوره آموزشی- شغلی به متقاضیان مهارت آموزی برای اولین بار در کشور توسط سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از سال 87 از طریق راه اندازی واحدهای مشاوره در در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای به اجرا در آمد.
توسعه ی مشاوره آموزشی- شغلی به گونه ای که علاوه بر متقاضیان مهارت آموزی (مخاطبان خاص) ، بهره برداری تمامی آحاد جامعه ( مخاطبان عام ) نیز از آن ممکن گردد از ابتدای سال 91 در دستور کار قرار گرفت و در اجرای این ضرورت ، استقرار ساختار الکترونیکی مشاوره، به گونه ای که امکان دریافت مشاوره در هر مکان و زمان و به صورت غیر حضوری برای عموم میسر گردد فرایند در دستور کار قرار گرفت . برای استقرار ساختار مشاوره الکترونیک آموزشی – شغلی بخش های متنوعی پیش بینی شده است که به مرور به این ساختار اضافه می شوند و عبارتند از:
-  امکان مشاوره online، امکان مشاوره offline ( پرسش و پاسخ )، تست های رغبت شغلی، شخصیت شغلی و... شناخت حرفه ها و مشاغل، شناخت استانداردهای آموزشی و دوره های آموزشی مناسب برای حرفه های شاغل،آشنایی با مراکز و کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای در سراسر کشور، امکان مشاوره شرایط واقعی کار و آموزش از طریق رسانه ای و... .
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها