همایش تجلیل از مربیان و مدیران برگزیده مراکز آموزشی دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد

کد خبر: 297 تاریخ انتشار: 1391/11/14
نمایش: 2464
اخبار

 

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور روز شنبه مورخ 7/11/91 با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و معاونان و مدیران ستادی و استانی این سازمان در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

   به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم مذکور از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی این سازمان اعم از مربیان نمونه، روسای نمونه مراکز دولتی و مدیران نمونه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، ادارات کل برگزیده آموزش فنی و حرفه ای استان ها، واحدهای برگزیده ستادی، کارکنان برگزیده استانی و ستادی، ادارات کل برگزیده استانی در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال 1390 در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور تقدیر شد.

  این گزارش افزود: در مراسم مذکور از46 نفر از مربیان برگزیده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شامل 44 مربی برگزیده در رشته های اتومکانیک، برق، حسابداری، تأسیسات، جوشکاری، صنایع چوب، صنایع غذایی، صنایع دستی، طراحی و دوخت، فناوری اطلاعات، عمران، کارآفرینی، کشاورزی، کنتزل ابزار دقیق، مراقبت و زیبایی، مکانیک و 2 مدرس برگزیده مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور تجلیل بعمل آمد.

   این گزارش ادامه داد: در این مراسم همچنین از 31 نفر از روسای برگزیده مراکز آموزشی دولتی  و 43 مدیر برگزیده آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای تقدیر شد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در همایش تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، 33 نفر از کارکنان برگزیده استانی و 12 نفر از کارکنان برگزیده ستادی بعنوان کارمندان نمونه این سازمان در سال 1390 تقدیر شد.

  بنا بر این گزارش، در بخشی دیگر از مراسم تجلیل از برگزیدگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان های خراسان جنوبی، زنجان و گلستان بعنوان ادارات کل برگزیده جشنواره شهید رجایی در سال 1390 معرفی شده و از آن ها تجلیل بعمل آمد.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دفتر بودجه و تشکیلات، دفتر ارزشیابی مهارت، دفتر امور موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی و مدیریت توسعه فناوری های آموزشی این سازمان بعنوان واحدهای برگزیده ستادی معرفی و تجلیل شدند.

   این گزارش افزود: در همایش مذکور همچنین از ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان های گیلان، یزد و ایلام بخاطر این که  در طرح سنجش میزان رضایت مراجعان از نحوه ارایه خدمات دستگاه های عمومی و دولتی که از طرف معاونت نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری بعنوان ادارات برگزیده استانی در  سال 1390 اعلام شده بودند، تقدیر شد.

این گزارش در خاتمه افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان نیز بعنوان اداره کل حائز رتبه اول طرح رضایت مندی مراجعان از بین تمامی دستگاه های هم گروه استانی در سال 1390 مورد تجلیل قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها