همزمان با دهه مبارك فجر از سوي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور صورت مي گيرد: افتتاح و بهره برداري از 9 پروژه عمراني

کد خبر: 298 تاریخ انتشار: 1391/11/14
نمایش: 1041
اخبار

 

دكتر كورش پرند معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اعلام اين خبر بيان داشت: اين پروژه هاي عمراني با هدف توسعه زير ساخت ها و بهبود و ارتقا آموزش هاي فني و حرفه اي، در سطح استا ن ها  صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، رييس اين سازمان با اشاره به اين مطلب كه يكي از شاخص هاي توسعه و تعالي در كشور توسعه زير ساخت ها و پروژه هاي عمراني در دست اقدام است، بيان داشت: با پيگيري و تلاش مسؤولين سازمان و نظر مساعد دولت نسبت به اهميت و نقش كليدي آموزش هاي فني و حرفه اي در چند سال اخير شاهد توجه ويژه به ايجاد زير ساخت ها در اين زمينه هستيم.

وي بيان داشت: 9 پروژه مورد افتتاح در مجموع در زميني به مساحت حدود 57000 مترمربع و با زير بناي 12000 متر مربع فضاهاي آموزشي- اداري احداث شده است كه از اين تعداد 3 پروژه از مصوبات سفر رياست محترم جمهور به استان ها است.

معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در ادامه بيان داشت : با توجه به اينكه بخش عمده اعتبارات احداث اين پروژه ها كه بالغ بر 51  ميليارد ريال مي باشد از محل اعتبارات استاني تامين شده است.

وي با اشاره به اينكه اعتبارات تجهيزات پروژه هاي ياد شده كه به ميزان حدود 40 ميليارد ريال است از اعتبارات ملي مربوط به اين سازمان تامين شده است.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور بيان داشت: اين پروژه هاي عمراني؛ احداث خوابگاه كارآموزي وآشپزخانه، فاز يك مجتمع اهرم، تجهيز مركز شرق تهران، مركز تخصصي برق، مركز خواهران اسديه، مركز خواهران كازرون، مركز زرين دشت، مركز خواهران كرمان و تكميل سوله كارگاهي اتومكانيك و فرآوري سنگ مركز برادران محلات بر اساس نياز هاي مختلف كشور در استان هاي بوشهر، تهران، خراسان جنوبي، فارس،كرمان و استان مركزي احداث شده است.

دكتر كورش پرند با اشاره به اين كه در هفته دولت سال جاري نيز 28 پروژه عمراني با اعتبار بالغ بر 30 ميليارد تومان به بهره برداري رسيد، بيان داشت : تعداد 10 پروژه از پروژه هايي كه در ليست افتتاحي هفته دولت منظور شده بود اما بنا به دلايلي مورد افتتاح قرار نگرفته است نيز در ايام مبارك دهه فجر مورد افتتاح رسمي قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها