نشست خبری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ی استان با اصحاب رسانه

کد خبر: 311 تاریخ انتشار: 1391/12/26
نمایش: 1115
اخبار

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با توجه به وظایفی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده‌دار است، مسئولیت ارائه آموزش‌های مهارتی مادام العمر را به افرادی که برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار اعلام آمادگی کرده‌اند، دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال وبختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مهم اظهار داشت: در سال جاری، آموزش های کشاورزی در قالب طرح قطب بندی کشاورزی جهت 11 هزار و 88 نفر ساعت با فراوانی حرفه پرورش ماهیان سردآبی و 489 هزار و 496 نفر ساعت آموزش نیز در قالب تفاهمنامه های همکاری، آموزشی در بخش روستایی، عشایری و کشاورزی ارائه شد ه است.

مهندس نورالله سعیدی با اشاره به اینکه، آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ی است، اظهار کرد: افزون بر یک میلیون و 536 هزار و 16 نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد ارائه شده است و نزدیک به 80 درصد از آموزش‌دیدگان این بخش خانم ها هستند ، با اشاره به اینکه: آموزش روستائیان به عنوان هدف توسعه در کشورهای جهان، به ویژه کشورهای در حال توسعه که بخش زیادی از جمعیت آنها در روستاها زندگی می کند، مورد تاکید است در این بخش کارهای اساسی انجام شده روند رو به رشد را مثبت ارزیابی کرد.

وی با بيان اينكه تعداد مراكز فني و حرفه اي استان از 6 مركز در سال 84 به 19 مركز رسيده است خاطرنشان كرد: بسياري از مراكز فني و حرفه اي استان فاقد چارت سازماني هستند كه امسال 3 مركز كوهرنگ، كيار و بخش فلارد داراي چارت سازماني شدند.

مهندس سعيدي در خاتمه اظهار داشت: تعداد كل رشته هاي آموزش داده شده در مراکز دولتی را  246 رشته و تعداد آموزشگاه های آزاد تحت نظارت آموزش و فني و حرفه ی را 19 آموزشگاه دانست و اشاره داشت، اين آموزشگاه ها 10 هزار و 112 دوره آموزشي در سطح استان برگزار كرده اند كه 770 مورد آن ها بازرسي شده است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها