دوازدهم فروردین سال 1358 با همت، تلاش و درایت بالای امام (ره) شکل گرفت و این نشان از اعتقاد و اعتماد بالای امام به مردم بود.

کد خبر: 314 تاریخ انتشار: 1392/01/14
نمایش: 1110
اخبار

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی که در مراسم بزرگداشت سالروز 12 فروردین در شهرکرد حضور داشت با بیان این مهم که جمهوری اسلامی ایران یک نظام نوینی را در دنیا شکل داد که همانندی برای آن در دنیای معاصر و در طول تاریخ وجود ندارد، خاطر نشان ساخت: نقش تاثیرگذار مردم در شکل‌گیری نظام اسلامی  را نمیتوان نادیده گرفت و به جرات میتوان اذعان داشت، نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی است که همه ارکان آن برآمده از رای و نظر مردم است.

 دکترعلیرضا افشار در یک ارزیابی تطبیقی بین نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌های حاکم در جهان، اظهار داشت: برخلاف ادعای کمونیست‌ها در شرق و طرفداران سرمایه‌داری در غرب که ادعای مردمی بودن و دموکراسی دارند، باید گفت که تنها کشوری که در آن رای و نظر مردم سرنوشت‌ساز بوده، هست و خواهد بود، ایران است و با بیان این نکته که جمهوریت جدای از اسلامیت نیست، اضافه کرد: جمهوریت بخشی از هویت نظام است و هیچ مغایرتی با اسلامیت ندارد.

در ادامه نیز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان 12فروردین را روز بسیار مهم و ارزشمندی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست .

 علی گرجی در خاتمه افزود: ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین‌ماه سال 1358، با رأی قاطع «آری» و حداکثری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را که در 22 بهمن 1357، واقع شده را تثبیت کردند.

در پایان این مراسم از خادمان فجر 34 استان نیز تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها