برگزاري دومين جلسه تحليف مربيان جديدالاستخدام اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

برگزاري دومين جلسه تحليف مربيان جديدالاستخدام اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

برگزاری دومین جلسه تحلیف مربیان جدیدالاستخدام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 31476 تاریخ انتشار: 1395/09/24 00:04:34
نمایش: 1358
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، دومين جلسه تحليف مربيان جديدالاستخدام با حضور مدير کل، معاونين، رؤساي واحدها و تعدادي ديگر از مربيان جديد الاستخدام در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تشکيل شد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تبريک تبديل وضعيت اين مربيان اظهار کرد بحث توانمندسازي براي مربيان آموزشي اين سازمان بسيار جدي است و نبايد به راحتي از کنار اين موضوع بدون دقت رد شويم. وي گفت: مهارت آموزي جزء لاينفک زندگي افراد است و ما بايد در اين خصوص برنامه ريزيهاي صحيحي بر روي منابع انساني داشته باشيم. وي اظهار کرد: بسياري از قانون و قوانين و شيوه نامه ها و دستورالعملها که در اکثر حوزه هاي سازمان وجود دارد بايد توسط مربيان جدي گرفته شود و با مطالعه دقيق اين موارد خود را با اين قوانين همراه کنند.
تقي پور گفت: مربي يا کارمندي مي تواند موفق باشد که فضاي امروز جامعه و فضاي بين المللي را درک کند و به سمت پيشرفت و ترقي روي آورد. ايشان گفت: جهاني فکر کنيد تا بتوانيد منطقه اي عمل کنيد و موفق باشيد و امروزه پژوهش بايد در کنار آموزش باشد و جزء لاينفک آموزش است.
وي  گفت: تبريک مي گويم و به فال نيک مي گيريم اين استخدام جديد و شروع به کار جديد را در مسيري که حرکت مي کنيم بايد درد مشترک و نگاه مشترک داشته باشيم و همه در اين مسير حرکت کنيم تا بتوانيم به آن نقطه اصلي رشد و توسعه کشور پيش برويم.  وي گفت: شايد در ادارات ديگر اين معارفه صورت نگيرد ولي در اين اداره کل به علت اهميت موضوع و اينکه يک ارگان آموزشي هستيم بسيار مهم است که تمامي موارد ذکر شده در اين جلسه از اين پس توسط مربيان اجرا گردد.
در ادامه معاونين اداره، رئيس حراست، رئيس سنجش و ارزشيابي، رئيس امور عمومي و مسئول ارزيابي و عملکرد و در پايان رئيس آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره مواردي را در حوزه کاري خود توضيح دادند و بعضي مسائل را متذکر شدند.
در پايان سوگند نامه اداري توسط مربيان خوانده شد و جلسه به پايان رسيد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها