نشست مدير کل آموزش فني وحرفه اي استان با فرماندار فارسان

کد خبر: 31482 تاریخ انتشار: 1395/09/28 13:12:02
نمایش: 1424
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،  مدير کل و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان در نشستي با فرماندار فارسان  به بررسي روند ارائه آموزشهاي مهارتي دراين شهرستان پرداختند.
تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي  در اين نشست ضمن تاکيد بر لزوم تحقق سياستهاي اقتصاد مقاومتي ، به بيان برنامه هاي اين اداره کل در راستاي توسعه مهارت پرداخت وافزود اجراي طرح روستاي بدون بيکار از طرحه هاي نوين اداره کل و مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان است که با هدف توسعه مهارت در مناطق کمتر توسعه يافته اجرا مي گردد.
تقي پوروي با اشاره به اينکه تعداد بالاي جوانان جوياي کار در استان تهديدي است که مي توان آنرا به فرصت تبديل کرد افزود توجه به پتانسيلهاي منطقه اي وارائه آموزشهاي مهارتي از رويکردهاي است که مي توان بوسيله آن جوانان را در جهت ايجاد کسب و کار و کارآفريني سوق داد و اينکار با استفاده از زيرساختهاي موجود در مراکز آموزش فني و حرفه اي صورت مي گيرد.
طاهري  فرماندار فارسان نيز ضمن تقدير از مجموعه فني و حرفه اي ، به بيان ظرفيتهاي موجود در اين شهرستان پرداخت و افزود نياز اساسي هر جامعه اي حضور نيروي انساني ماهر و متخصص در بخش هاي مختلف مي باشد.
وي در ادامه با اشاره به طرح روستاي بدون بيکار گفت اجرا اين کاربدون همکاري بخشداري ها و دهياري ها و ساير ادارات ذيربط ميسر نيست و در راستاي اجراي موثر اين طرح برنامه ريزي لازم توسط فرمانداري اين شهرستان صورت گرفته است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها