ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با فرماندارشهرستان اردل در راستاي اجراي طرح روستاي بدون بيکار

کد خبر: 31484 تاریخ انتشار: 1395/09/30 11:50:43
نمایش: 1228
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل  با فرماندارشهرستان اردل ديدار نمودند.
تقي پورمديرکل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري در اين ديدارضمن تشريح برنامه هاي اداره کل و مراکز تابعه در راستاي طرح روستاي بدون بيکار ، به تشريح فعاليتهاي صورت گرفته و  تبيين برنامه ها ي آتي در حوزه آموزشهاي مهارتي پرداخت.
در ادامه محموديان رئيس مرکز اردل گزارشي از روند اجراي آموزشهاي فني و حرفه اي در اين شهرستان ارائه نمود و از برنامه ريزي وهماهنگي هاي صورت گرفته جهت اجراي افتتاحيه دوره هاي آموزشي طرح روستاي بدون بيکار خبر داد.
وي در ادامه با اشاره به تعامل و همفکري صورت گرفته با دهياران در راستاي ارائه آموزشها ، افزود مرحله نياز سنجي آموزشها انجام شده و مرکز در حال حاضر پيگيري ثبت نام معرفي شدگان را انجام  ميدهد.
نوذري فرماندار شهرستان اردل نيز ضمن با تشکر از مجموعه آموزش فني و حرفه اي ، آموزشهاي ارائه شده توسط مرکز آموزش فني و حرفه اي اردل را مطلوب ارزيابي کرد و افزود اين شهرستان پتانسيلهاي مناسبي در زمينه کشاورزي و گردشگري دارد و نيازمند ارائه آموزش و ارتقا مهارت در اين حوزه ها مي باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها