مصاحبه راديويي مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با موضوع نفاهم نامه سه جانبه روستاي بدون بيکار

کد خبر: 31486 تاریخ انتشار: 1395/10/02 09:56:50
نمایش: 1312
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، تقي پور مدير کل،  در مصاحبه راديويي صدا و سيماي استان ضمن بيان عملکرد 9 ماهه اين اداره کل، به تشريح تفاهم نامه سه جانبه استانداري، اداره کل آموزش فني و حرفه اي و صندوق کارآفريني اميد درراستاي طرح روستاي بدون بيکار پرداخت.
در اين مصاحبه تقي پور با اشاره به  برنامه ريزي صورت گرفته درسازمان آموزش فني و حرفه اي را در راستاي نيل به اهداف سند چشم انداز، سياست اقتصاد مقاومتي و ايجاد ، توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزي در جامعه ،ترويج کارآفريني وتقويت بخش خصوصي  افزود براي اولين بار درکشور در استان چهار محال و بختياري تفاهم نامه سه جانبه بين استانداري ، اداره کل آموزش فني و حرفه و صندوق کارآفريني اميد با هدف ريشه کني بيکاري در 15 روستاي استان منعقد گرديد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان هدف از اجراي اين طرح را افزايش اثر بخشي آموزشها و توسعه اشتغال در مناطق کمتر توسعه يافته استان دانست و افزود ضمن برگزاري جلسات مشترک جهت تبيين طرح جهت فرمانداران شهرستان هاي مختلف ، شناسايي پتانسيلهاي و ظرفيتهاي منطقه هدف طرح انجام گرفته  و اميد است با استفاده از توان اساتيد مجرب و تشکيل تعاوني ها بتوان اين طرح را بصورت موثر در روستاهاي هدف طرح اجرا نمود.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان برند سازي را از راهکار هاي موثر در توسعه روستاها دانست و افزود ايجاد قطب توليد محصولي خاص در يک روستا ضمن کاهش هزينه هاي توليد ، افزايش کيفيت و بهره وري را بدنبال دارد.
تقي پور در پاسخ به خبرنگار برنامه در خصوص چگونگي تلخيص نيازهاي منطقه اي ،  گفت : اين اداره کل در برنامه ريزي سالانه خود نيازسنجي آموزشي کليه شهرستانها را با توجه به پتانسيل و امکانات  منطقه  و در جلسات مشترک با فرمانداران، بخشداران و دهياران مورد بررسي قرار داده و دوره هاي آموزشي متناسب با نياز فرهنگي، اقليمي و اقتصادي منطقه را جهت مخاطبان اجرا مي نمايد.
گفتني است اين مصاحبه با برنامه پرس و جو صداي استان انجام شد که با رويکرد اجتماعي به صورت زنده و با هدف برطرف کردن دغدغه ها و مشکلات مردم  با انعکاس مشکلات مردمي به مسئولين ، پيگيري پاسخگويي به اين مشکلات را انجام ميدهد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها