اجراي مرحله ارزيابي دروني طرح اعتبار سنجي در مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرکرد

اجراي مرحله ارزيابي دروني طرح اعتبار سنجي در مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرکرد

اجرای مرحله ارزیابی درونی طرح اعتبار سنجی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد

کد خبر: 31491 تاریخ انتشار: 1395/10/12 12:47:14
نمایش: 1266
اخبار
 
به گزارش  روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرکرد از اجراي مرحله ارزيابي دروني اعتبار سنجي و رتبه بندي مرکز آموزش فني و حرفه‌اي شهرکرد در سال جاري خبر داد.
وي گفت:‌ طرح اعتبار سنجي و رتبه بندي مراکز آموزش فني و حرفه‌اي آزاد سراسر کشور در راستاي اجراي قانون و برنامه پنجم توسعه فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، جمهوري اسلامي ايران که باهدف ساماندهي وکيفيت بخشي به آموزش‌هاي ارائه شده از سوي مجريان آموزش تنظيم شده است از ابتداي سال 93 به اجرا گذاشته شد. 
وي در ادامه افزود: از سال 90 بازنگري شيوه نامه اعتبار سنجي و رتبه بندي مراکز آموزش فني و حرفه اي در دستور کار قرار گرفت که با تشکيل گروه‌هاي تخصصي و بهره گيري از ظرفيت کارشناسي موجود در ادارات کل آموزش فني و حرفه‌اي استان‌ها، مربيان، کارشناسان و خبرگان ، شيوه نامه رتبه بندي مراکز آموزش فني و حرفه‌اي تدوين و در سال 91 در هيأت نظارت مرکزي براي اجراي آزمايشي در سه استان قزوين، مرکزي، کهکيلويه و بويراحمد به تصويب رسيد. 
وي خاطر نشان کرد:‌در سال 92 طرح مزبور در استان‌هاي مذکور به صورت آزمايشي اجرا شد و نتايج آن پس از بررسي در کميته تخصصي تدوين شيوه نامه و اعمال اصلاحات لازم در بيست و چهارمين جلسه هيئت نظارت مرکزي به تصويب نهايي رسيد و در تاريخ 24 فروردين ماه سال 93 نيز به ادارات کل آموزش فني و حرفه‌اي سراسر کشور ابلاغ شد. 
وي اين طرح را شامل دو مرحله ارزيابي معرفي کرد، ارزيابي دروني و بيروني که مرحله اول شامل ارزيابي توسط شخص رئيس، مربيان، کارکنان و کارآموزان مرکز آموزشي مي باشد و ارزيابي بيروني از جانب کارشناسان اداره کل و کارشناسان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور مي باشد.
وي در پايان ابراز اميدواري کرد با برنامه ريزي و همکاري صورت گرفته، مرحله اول اجراي اين طرح تا پايان امسال به اتمام مي رسد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها