حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تکلیف شرعی هر شخص است.

کد خبر: 315 تاریخ انتشار: 1392/01/17
نمایش: 1222
اخبار

 

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در اولین نشست روسای اداری این اداره کل با تبریک سال نو و تشکر از کلیه همکاران و مربیانی که دلسوزانه در امر آموزش مهارت های فنی و حرفه ای تلاش می کنند و در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری که اشاره دارند، آموزش های فنی و حرفه ای باید توسعه یابد از هیچ کوششی دریغ ندارند، خاطر نشان ساخت: تحقق به اهداف سازمانی با در نظر گرفتن بیشترین بازدهی همیشه باید مدنظر قرار گیرد.

ایشان در ادامه با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیان داشت: مردم ایران همیشه ثابت کرده اند که پیرو و پشتیبان ولایت فقیه بوده، هستند و خواهند بود و درایت، تیز هوشی، نفوذ کلام و قاطعیت مقام معظم رهبری در برابر دشمنان را از خصایصی دانستند که تا به امروز ایران اسلامی را از بحران های گوناگون و امواج طوفانی مخاطرات سیاسی نجات داده اند برشمرد و حضور دوباره و حداکثری مردم در انتخابات سال 1392 را  نمودی از تجلی و حدت و دفاع از آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند.

مهندس نورا... سعیدی برنامه ریزی دقیق، هدفمند و دانش محور را از عوامل موفقیت دانسته و مجموعه کاری را موفق دانسته که تک تک افراد به وظایف محوله خود بدون فوت وقت و در  صحت، سلامت و دقت انجام دادن کار را از مهمترین عوامل پیشرفت آن مجموعه لحاظ داشتند.

در خاتمه روسای مختلف با ارائه عملکرد حوزه کاری خویش در سال 1391 موفقیت ها و مشکلات این سال کاری را گزارش دادند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها