​برگزاري کارگاه مشاوره و راهنمايي شغلي ويژه کارآموزان رشته تراش و فرز درجه دو در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

​برگزاري کارگاه مشاوره و راهنمايي شغلي ويژه کارآموزان رشته تراش و فرز درجه دو در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

​برگزاری کارگاه مشاوره و راهنمایی شغلی ویژه کارآموزان رشته تراش و فرز درجه دو در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد

کد خبر: 31502 تاریخ انتشار: 1395/10/27 13:38:47
نمایش: 1331
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، کارگاه مشاوره گروهي در ابتداي دوره ويژه کارآموزان رشته تراش و فرز درجه 2 در کارگاه تراشکاري در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد توسط کارشناس مشاوره و هدايت شغلي مرکز برگزار گرديد.
بهزاد وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در اين خصوص گفت: رشته تراش و فرز درجه 2 از مجموعه رشته هاي زير مجموعه صنعت و از پرطرفدارترين حرفه ها در ميان کارجويان علاقه مند به رشته هاي فني در حوزه تراشکاري و فرز کاري در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد مي باشد.
وي افزود مهارت آموختگان اين رشته با بهره گيري از توانايي هاي متعدي از قبيل تراش و برش قطعات، کار با دستگاه هاي تراشکاري، طراحي قطعات صنعتي و نيمه صنعتي قادر به کار در صنايع و کارخانجات مختلف کشور مي باشند.
وي در پايان از متقاضيان و کارجويان فرصت هاي شغلي جهت فراگيري مهارت در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد دعوت نمود و افزود شرط لازم براي اشتغال کارجويان در جامعه بهره گيري از مهارت هاي کافي مي باشد که امروزه مراکز آموزش فني و حرفه اي با آموزش هاي مهارتي خود اين امر را  تسهيل بخشيده اند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها