امضای تفاهم نامه آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 321 تاریخ انتشار: 1392/02/24
نمایش: 1116
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، در راستای کیفیت بخشی سطح دانش فنی و حرفه ای جامعه و ایجاد و ارتقاء توانمندی های فنی و حرفه ای اقشار محروم و آسیب پذیر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهره مندی هر چه بیشتر آنان از فرصتهای آموزش و افزایش دسترسی به فرصتهای شغلی موجود، این تفاهم نامه فیمابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان منعقد شد.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این خصوص اعلام داشت: هدف از انعقاد این قرارداد، برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی مهارتی مورد نیاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مطابق استاندارد های آموزشی موجود در قالب همکاری مشترک طرح آموزش های تولید محور، برگزاری آزمونهای مهارت و صدور گواهینامه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای قبول شدگان و واجدین شرایط می باشد.

مهندس نورا...سعیدی در ادامه بیان داشت: توسعه و ارتقاء سطح همکاری دو جانبه، ایجاد بسترهای لازم برای فروش محصولات تولیدی و ارائه خدمات توسط مهارت آموختگان نیز از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.

 ایشان در خاتمه خاطر نشان ساخت: توسعه و بسط آموزش های مهارتی با همت والا و بی شائبه همه دست اندر کاران عرصه آموزش های فنی و حرفه ای رقم می خورد. بی تردید تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان این مرز و بوم زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کار آفرینی، تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمند سازی منابع انسانی دارد و رسالت آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی آموزش مهارت های غیر رسمی در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص در بخش های مختلف صنعت ، خدمات و کشاورزی و ارتقای مهارت های حرفه ای شاغلین و فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارجویان شهری و روستایی نقش بسزایی در توسعه پایدار استان خواهد داشت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها