نشست مشترک ریاست دانشگاه پیام نور واحد استان با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 327 تاریخ انتشار: 1392/03/07
نمایش: 1104
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان این نشست در راستای عقد تفاهم نامه آموزشی مشترک بین دانشگاه پیام نور واحد استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای صورت پذیرفت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به بستر مناسب موجود در ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان ساخت هماهنگی و همراهی علم با عمل زمانی در یک مجموعه گردآوری شود نتیجه و محصول شیرینی به همراه خواهد داشت.

مهندس نورا... سعیدی در ادامه بیان داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با توجه به داشتن مراکز آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در نقاط مختلف استان و در اختیار داشتن کارگاهها و مربیان مجرب و کار آزموده، آماده خدمت به مخاطبان مورد تقاضا می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان نیاز با اشاره به این مهم که استفاده از پتانسیل های موجود و مشارکت و تعامل در حوزه های مختلف سبب تسریع در امور می شود فضای همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را با دانشگاه پیام نور فضایی در خور توجه دانست

در خاتمه این نشست ریاست دانشگاه پیام نور استان و هیئت همراه از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شهرکرد بازدید بعمل آوردند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها