تودیع و معرفه مدیر حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 331 تاریخ انتشار: 1392/03/21
نمایش: 1720
اخبار

مراسم قدردانی از خدمات مدیر حراست پیشین و معرفی مدیر حراست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری با حضور آقایان مهندس بذر پاش و مهندس فروهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان؛ در این مراسم مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان درسخنانی بیان داشت: سلام بر شعبان و اعیادش، سلام بر حسین و عباسش، سلام بر سجاد و سجودش، سلام بر نیمه شعبان و ظهور مولودش و آغاز ماه رسول خدا، ماه شادی آل الله را بر همگان تبریک گفت.

مهندس نورالله سعیدی خاطر نشان ساخت: مسئولیت امانتی است که به ما سپرده می شود و باید از این امانت بزرگ به نحو احسن، اکمل و شایسته حفظ، حراست و پاسداری کنیم.

در ادامه مهندس بذرپاش با برشمردن گوشه ی از مهمترین وظایف حراست در هر مجموعه ای بیان داشت :حراست میتواند با شناسایی گلوگاهها، جمع آوری اخبار و گزارشات و اطلاع رسانی بموقع به مراجع ذیربط نقش بسزا و مهمی ایفا کند.

  در پايان اين مراسم حکم آقاي علیرضا کرمی به سمت مدیر حراست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از سوي آقای مهندس بذرپاش اعطا گرديد.و از زحمات و تلاشهای مجدانه آقای اکبر امانی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها