نظام آموزش استاد شاگردی ، مشاغل خانگی و برنامه های هفته مهارت دستور کارسومین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 34 تاریخ انتشار: 1390/04/05
نمایش: 700
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، سومین جلسه شورای معاونین با حضور روسای مراکز آموزشی وروسای واحدهای اداره کل با موضوعات نظام آموزش استاد شاگردی ، مشاغل خانگی و برنامه های هفته مهارت تشکیل جلسه داد.
دراین جلسه سعیدی مدیرکل ضمن بیان کلیاتی ازمباحث ارائه شده در همایش مدیران ، برنامه ریزی در خصوص اجرای گسترده نظام استاد شاگردی در کلیه شهرستانها را خواستار شد
وی همچنین ارائه آموزش به متقاضیان مشاغل خانگی را از دیگر اولویتهای کاری اداره کل دانست و افزود با توجه به اینکه این طرح در کشورهای دیگر اجرا و و باخورد خوبی نیز داشته با تاکید بر الویتهای بومی و منطقه ای میتوان جهش قابل ملاحظه ای در تولید استان ایجاد و معضل اشتغال را نیز حل نمود.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای با شکوه هفته مهارت و حضور نمایندگان و مسئولین استانی در برنامه های پیش بینی شده ، صرفه جویی در هزینه ها ، رعایت نظم و انظباط و انجام امور طبق قوانین و مقررات را از الزامات اجرای کلیه فعالیتها دانست .
سپس مباحثی چون همکاری کارکنان اداری درفرایند آموزش ، درآمد زایی ، نظارت و بازرسی ، توجه ویژه به شعائر اخلاقی ،پرتال سازمان ، سنجش و... مطرح ومورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و مصوباتی نیز به تصویب اعضای جلسه رسید.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها