دیدار مدیر کل، کارکنان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای استان در هفته ملی مهارت با استاندار استان

کد خبر: 343 تاریخ انتشار: 1392/05/02
نمایش: 1690
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل، کارکنان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای استان در هفته ملی مهارت با استاندار استان دیدار کردند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با ارائه گزارش کامل و دقیقی پیرامون عملکرد این اداره کل در طی دولت های نهم و دهم رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای را شرح داد.

مهندس نورالله سعیدی با بیان این موضوع که آموزش مهارت های فنی و حرفه ای یکی از اهداف مهم و خطیر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد خاطر نشان ساخت: به جرات میتوان گفت آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در دولت های نهم و دهم در سازمان آموزش فنی و حرفه ای با سایر دولت ها قابل قیاس نیست.

ایشان با بیان این مهم که، در ابتدای سال 1384 تعداد کارگاههای این اداره کل 70 کارگاه و در پایان سال 1391 این مقدار به  162 کارگاه ، تعداد رشته های آموزشی 47 رشته و در پایان سال 91 تعداد رشته ها232 رشته، تعداد مراکز 5 مرکز و در سال 91 این تعداد به 21 مرکز افزایش یافته است را گوشه ای از فعالیت های این اداره کل برشمرد

مهندس نورالله سعیدی افزود: تعداد آموزش گیران در سال 84 در مراکز ثابت 3171 نفر و در سال 91 این تعداد 6033 نفر افزایش رشد را دلیل بر استقبال خوب جوانان از آموزش های فنی و حرفه ای دانست و گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اصل 44 قانون اساسی بیان داشت حمایت از آموزشگاههای آزاد و توسعه رشته های فنی و حرفه ای در بخش آموزشگاههای آزاد نیز یکی از فعالیت های این اداره کل می باشد بصورتی که تعداد آموزشگاههای آزاد در سال 84 بالغ بر 70 آموزشگاه و این تعداد درسال91 به 200 آموزشگاه افزایش را دلیل بر این مهم دانست.

ایشان در انتها با تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ استاندار و مجموعه استانداری چهارمحال و بختیاری از اداره کل آموزش های فنی و حرفه ای استان گفت: اگر امروز گزارش قابل توجه و در خور نام و نشان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ارائه میشود به خاطر تلاش ها و از خودگذشتگی کارکنان و مربیان صدیق این اداره کل و حمایت های مجدانه استانداری چهارمحال و بختیاری و خاصه استاندار محترم می باشد.

در ادامه استاندار چهارمحال و بختیاری به بيان فضيلت هاي ماه خدا پرداخت و از خداوند متعال توفيق  بهره مندي از اين ماه مبارك را براي همگان خواستار شد.

عالي ترين مقام اجرايي استان فعاليت اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان را قابل ستایش دانست و اظهار داشت: انجام آموزش آنهم در حد مهارت آموزشی بسیار قابل تکریم است و به حق میتوان خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را به خط شکنان آموزش در همه زمینه های آموزشی دانست.

علی اصغر عنابستانی با اشاره به این موضوع که توجه ویژه به آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در دولت های نهم و دهم خاطر نشان ساخت: این توجه و تلاش، همت و پشتکار سازمان آموزش فنی و حرفه ای سبب گردیده تا رشد قابل ملاحظه ای در تولید علم و اشتغال پایدار را در کشور شاهد باشیم.

وي در بخش ديگر سخنان خود خاطر نشان كرد: زمانی پیشرفت علمی حاصل می شود که به فناوری تبدیل شود و این تبدیل علم و پیشرفت یکی از مهمترین وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

ایشان در انتها اضافه کرد: هرگاه توانستیم جرات خود باوری و خلاقیت در بین جوانان را نهادینه کنیم قطعا قله های پیشرفت و موفقیت یکی پس از دیگری در اختیارمان قرار میگیرد و این امر محقق نمیگردد مگر با خلق حماسه ی که ملت عزیز و شریف ایران اسلامی در این چندین سال بارها آن را به نمایش گذاشتند.

در انتهای این مراسم گفتگوی همکاران با استاندار استان اختتامیه این دیدار صمیمی را رقم زد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها