ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی مهارت

کد خبر: 347 تاریخ انتشار: 1392/05/09
نمایش: 1228
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان که بمناسب هفته مهارت در برنامه رادیویی مرکز استان شرکت کرده بود به بیان عملکرد آموزشی این اداره کل در سال گذشته و تشریح برنامه های پیش رو در سال 92 پرداخت.

مهندس نورالله سعیدی بیان داشت: عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات با رشد قابل ملاحظه ای روبر بوده است.

ایشان با پرداختن به مسئله کارآفرینی و لزوم یادگیری مهارت برای اقشار جامعه خاطر نشان ساخت: زمانی می توانیم پله های ترقی و پیشرفت را طی کنیم که به ابزار حرفه و مهارت آموزی مجهز باشیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به نامگذاری هفته مهارت که هر ساله از تاریخ 31 تیر تا 6 مرداد می باشد گفت: شان و منزلت مهارت آموزی تا به حدی است که در تقویم آموزشی هفته ی بعنوان هفته مهارت داریم و ششمین روز مرداد ماه بنام روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای نامگذاری شده است.

ایشان توسعه، ترويج و ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي در سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي، ايجاد انگيزه و عزم ملي براي دستيابي به فرصت هاي شغلي پايدار و اطلاع رساني، هدايت و فراگير نمودن هرچه بيشتر آموزش هاي مهارتي در سطوح مختلف را از اهداف مهم ششم مرداد ماه امسال برشمرد و بیان کرد: در مسابقات جهانی مهارت که امسال در شهر لایپزیک کشور آلمان برگزار گردید تیم ملی مهارت کشورمان موفق به کسب عنوان چهارم تیمی در دنیا شد و نسبت به مقام قبلی خود دو پله صعود داشته است که این مهم بعلت توجه به امر مهارت و بروز بودن آموزش های مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

ایشان در خاتمه افزود کارآموزانی که در امتحانات برگزار شده حرفه مورد نظر قبول می شوند موفق به دریافت گواهینامه بین المللی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای می شوند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها