در همه بخش های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان پیشرفت داشته است

کد خبر: 349 تاریخ انتشار: 1392/05/15
نمایش: 1687
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان که در برنامه رادیویی مردم و مسئولین شبکه استانی جهانبین شرکت کرده بود با بیان این مطلب خاطر نشان کرد، در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی آموزش های مهارتی در خور توجه بوده است.

مهندس نورالله سعیدی در ابتدای این نشست رادیویی با اشاره به رسالت و اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به واسطه آن نقش و جایگاه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان خاطر نشان ساخت، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) میفرمایند: آموزش فنی و حرفه ای باید توسعه یابد که این رهنمود حضرت آقا نشان دهنده اهمیت آموزش های مهارتی جهت آحاد جامعه را به درستی نشان می دهد.

ایشان در ادامه با مقایسه آمار عملکردی بین سال های 1384 و 1391 بیان نمود، درصد رشد در حوزه های مختلف آموزشی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بگونه ای است که میتوان اذعان داشت رشد و پیشرفت در خور توجه است. ایشان با اشاره به تعداد کارگاههای موجود این اداره کل در سال 84 به تعداد 70 کارگاه و افزایش 162 کارگاه در سال 1391 گواه این مدعا دانست.

 مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان همچنین گفت: یکی از اهدافی که در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مد نظر بوده، هست و خواهد بود توجه به بخش خصوصی که همان آموزشگاههای آزاد استان است، می باشد و تعداد این آموزشگاههای در سال 1391 را  200 آموزشگاه فعال در سطح استان شمرد.

ایشان در خاتمه افزود بخش های همچون، مشاوره و هدایت آموزشی شغلی، پژوهش، سنجش و ارزشیابی مهارت، المپیاد ملی مهارت، آموزشگاههای آزاد، ارزیابی و عملکرد و . . . در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مشغول خدمت رسانی به مراجعه کنندگان محترم می باشند.

در طی برنامه نیز هم استانیان عزیز با ارسال پیامک و ارتباط تلفنی با مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان با طرح سوالات خود نسبت به رفع حل مشکل خویش اقدام نمودند.

شایان ذکر است در چند پیامک از اطلاع رسانی بموقع و منظم واحد روابط عمومی این اداره کل نسبت به شروع دوره های و آزمون های هماهنگ و دیگر فعالیت های این اداره کل تقدیر و تشکل بعمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها