تجلیل از مقام رفیع آزادگان هشت سال دفاع مقدس در هفته دولت و روز کارمند در اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان

کد خبر: 352 تاریخ انتشار: 1392/06/08
نمایش: 1688
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل، کارکنان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای استان در در مراسمی که به مناسبت روز کارمند و هفته دولت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان صورت گرفت شرکت کردند.

در این مراسم مدیر کل آموزش فنی و حرفه ی استان با  گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهیدان میهن عزیزمان خاطر نشان ساخت خون این شهیدان و دیگر شهیدان ایران اسلامی که در پای درخت تنومد نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شد سبب گردیده تا این نظام و این مملکت در سایه امنیت و آرامش بسر برد.

مهندس نورا... سعیدی با بیان این مهم که:  شان، منزلت و جایگاه منیع و رفیع شهیدان همیشه باید مورد احترام قرار گیرد عنوان کرد، هفته دولت همیشه  یاد آور مظلومیت و حقانیت شهیدان کشور، علی الخصوص شهیدان رجایی و باهنر است.

ایشان در ادامه با تبریک چهارم شهریور روز کارمند عنوان کرد: ارتقاء هر سیستمی به نیروهای کارآمد، پرتوان و باانگیزه آن مجموعه ارتباط مستقیمی دارد و اگر امروز میتوانیم اطلاعات دقیقی از میزان آموزش مهارت های فنی و حرفه ی استان را اعلام کنیم به سبب تلاش و از خود گذشتگی تمامی کارکنان و مربیان این اداره است که من به همه آنها خسته نباشید می گویم.

در پایان این مراسم از همکارآزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس حاج فرهاد امینی تجلیل و قدردانی شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها