همزمان با گرامیداشت هفته دولت، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ی استان در جشنواره شهید رجایی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه برگزیده برتر این استان انتخاب شد.

کد خبر: 353 تاریخ انتشار: 1392/06/08
نمایش: 1794
اخبار

همزمان با فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان دولت رجائی و باهنر و به پاس قدردانی از پشتکار و تلاش مدیران دستگاههای اجرایی با حضور نماینده ولی فقیه استان، استاندار و معاونین، فرمانداران شهرستانهای استان و مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن اجتماعات سرپرستی بانک صادرات استان برگزار شد.

در این جشنواره عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مورد ارزیابی عملکرد سال 91 در حوزه‌های مختلف قرار گرفت.

در این جشنواره،  عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته دولت و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از تمامی مدیران  خواستند تا راه و اهداف شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و این فرصت پیش آمده جهت خدمتگزاری را به نحو احسن و اکمل به سرمنزل مقصود برسانند.

در ادامه نیز حضرت حجه السلام نکونام نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز با بیان این موضوع که رجایی انسانی به تمام معنا وارسته و مجاهدی نستوه بود گفت: ای کاش رجایی را به تمام معنا سرمشق قراردهیم فردی مومن، متعهد انقلابی و زاهدی بی تکبر که زندگیش را وقف خدمت کرد و تا آخرین روز کاری در سنگر انقلاب جانانه جنگید و با همرزم شهیدش باهنر عاشقانه به دیدار معبود شتافتند را نمونه ی از انسان مخلص و عاشق دانست.

در ادامه نیز از دستگاههای اجرایی برتر استانی که حائز بالاترین امتیاز گردیدند نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد که اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان در بررسی های بعمل آمده در شاخص  ارزیابی عملکرد جزء دستگاهای برتر استانی انتخاب شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها