پيام مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت روز اقتصاد مقاومتي و کارآفريني

کد خبر: 355876 تاریخ انتشار: 1402/12/01
نمایش: 48
اخبار
پيام مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت روز اقتصاد مقاومتي و کارآفريني


بسمه تعالي

خانواده بزرگ #سازمان آموزش فني و حرفه اي
سلام عليکم

#اقتصاد مقاومتي روشي است جهاني و آزموده براي مقابله با تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي که مي‌تواند ملتي را به #استقلال اقتصادي برساند و او را از وابستگي به بيگانگان برهاند. نيازي اساسي و مهم که اولين بار #رهبر حکيم و فرزانه انقلاب، آن را در ديدار با کارآفرينان کشور در شهريورماه 1398 مطرح کردند و يکي از نيازهاي اساسي براي اعتلاي ايران اسلامي عزيز دانستند.
ايشان در بيانات خود #اقتصاد مقاومتي را هم‌معنا با کارآفريني و در واقع کليد تحقق آن دانسته‌اند و بر عزم همگان بر کارآفريني و رونق #توليد ملي تاکيد فراوان داشته‌اند. بي‌گمان تحقق اين امر از وظايف مهم #سازمان آموزش فني و حرفه اي است تا با فراهم‌آ‌وري زمينه‌ي آموزش نيروي انساني و فناورانه‌ کردن توليد ملي به #توسعه کارآفريني در کشور کمک کنند. نعمتي که امروز به برکت #انقلاب اسلامي و در طول چهل و پنج سال گذشته به جايگاه ويژه‌‌اي رسيده و بسياري از پايگاه‌هاي معتبر جهاني به حقيقت آن اذعان دارند.
اينجانب فرا رسيدن 29 بهمن‌ماه؛ «روز اقتصاد مقاومتي و کارآفريني» را به تلاش‌گران عرصه علم و فناوري کشور، بويژه خانواده بزرگ اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مراکز، مربيان و کارشناسان تبريک عرض مي‌کنم و از همه پيشروان اين عرصه انتظار ميرود با نشاط و قوت هرچه بيشتر در اين مسير حضور داشته باشند و همه توان خود را براي کارآفريني هر چه بيشتر به منظور رونق توليد داخلي و ايجاد اشتغال که دو بال تحقق اقتصاد مقاومتي است به کار گيرند. از مسئولين و مديران منطقه #چهارمحال هم انتظار حمايت و پشتيباني از فعاليتهاي کارآفريني، فناوري و  نوآوري بويژه کمک به آموزش هاي مهارتي منطقه #چهارمحال را داريم. در مسير رسيدن به فرداي روشن ايران اسلامي عزيز توام با عزت و خودکفايي، سالم و سربلند باشيد.

                   عليرضا کريمزاده  
          مدير کل آموزش فني و حرفه اي

🌐 با ما همراه باشيد:

🆔 https://eitaa.com/46139730/1372
🆔 https://portal.ctvto.ir/news/355876
 
💠روابط عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها