کسب عنوان رتبه اول کشوری توسط خانم الهام سلطانی در دومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

کد خبر: 358 تاریخ انتشار: 1392/06/23
نمایش: 1768
اخبار

در این مسابقات که شهریور ماه سالجاری در جوار بارگاه ملکوتی حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ برگزار گردید 4 نفر از کارکنان این اداره کل در رشته های تفسیر سوره نور(خواهران)، تفسیر سوره لقمان(برادران)، صوت و لحن و ترتیل با 130 برگزیده دیگر از 31 اداراه کل آموزش فنی و حرفه ی کشور به رقابت پرداختند که در رشته ترتیل شرکت کننده این اداره کل در جایگاه نخست کشوری قرارگرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری خانم الهام سلطانی شرکت کننده این اداره کل در دومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان آموزش فنی و حرفه ای حائز رتبه نخست کشوری گردید.

شایان ذکر است این دومین دوره مسابقات قرآنی است که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در شیراز برگزار می شد و مطابق با آئین نامه داوری مسابقات اوقاف که همان استانداردهای مسابقات بین المللی قرآن است بود برگزار گردید.

در انتهای این دوره از مسابقات، امیر فتح‌پور، رئیس هیئت داوران به قرائت بیانیه پایانی هیئت داوران این دوره از مسابقات پرداخت و سپس یکی از متسابقان به نمایندگی از سایران بیانیه‌ای را قرائت کرد.

در بخشی از این بیانیه بر ضرورت تشکیل دارالقرآن سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و تعیین برنامه و بودجه آن تأکید شد و خواستار برنامه‌ریزی در زمینه فعالیت‌های قرآنی کارکنان شدند.

راه‌اندازی تشکل‌های قرآنی با حمایت مدیرانی از جنس قرآن و آموزش عمومی قرآن کریم برای کارکنان و خانواده‌های سازمان فنی و حرفه‌ای، تشکیل کارگروه و یا کارگاه‌هایی آموزشی در این زمینه و درپیش گرفتن سیاست‌های تشویقی برای فعالان قرآنی سازمان فنی و حرفه‌ای از دیگر موارد مطرح شده در این بیانیه بود.

در پایان این مراسم، به ۲۵ نفر از نفرات برگزیده هر رشته و هیئت داوران این دوره از مسابقات جوایزی به همراه لوح تقدیر اعطا شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها