گزارش عملکرد آموزشگاههای آزاد استان چهارمحال و بختیاری در شش ماهه نخست سال 1392

کد خبر: 365 تاریخ انتشار: 1392/07/17
نمایش: 1789
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری تعداد 5191 نفر - دوره در شش ماهه نخست امسال از کارآموزان متقاضی در آموزشگاههای آزاد وابسته به این اداره کل آموزش های مهارتی را آموزش دیده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ی استان در رابطه به این موضوع اعلام داشت: در شش ماهه نخست امسال با توجه به فعالیت خوب آموزشگاههای آزاد استان در امر آموزش دوره به متقاضیان حرفه های مهارتی خاطر نشان ساخت: کارآموزان آموزش دیده در شش ماهه نخست سال 802990 نفر ساعت بوده است.

نورالله سعیدی گفت: 157 نفر دوره و 4890 نفر ساعت جهت مربیان و مدیران شرکت کننده در دوره ارتقا مهارت نیز از عملکرد رو به رشد واحد آموزشگاههای  استان می باشد

ایشان با مهم قلمداد کردن امر بازرسی و سرکشی از آموزشگاههای آزاد بیان داشت: در بازرسی های صورت گرفته شده در سطح استان مراکزی که در امر آموزش مهارت های فنی و حرفه ی فعالیت غیر مجاز داشتند در حوزه دولتی یک مورد ودر قسمت غیر دولتی 9 مورد را عنوان کرد.

در خاتمه مهندس سعیدی با بیان اینکه تعداد جلسات هم اندیشی آموزشگاههای آزاد و کارشناسان اداره کل و مراکز  10 جلسه و هدف از این نشست ها را تبین دستورالعمل های جدید سازمان و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مطرح شده از طرف آموزشگاههای آزاد استان عنوان کرد.

شایان ذکر است تعداد آموزشگاههای آزاد استان200 آموزشگاه و تعداد حرفه های در حال آموزش در سطح آموزشگاههای آزاد در شش ماهه نخست سال1392 75 حرفه می باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها