جلسه شورای هماهنگی مدیران ادارت تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 367 تاریخ انتشار: 1392/07/23
نمایش: 657
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری در این اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای این نشست مدیر کل آموزش فنی و حرفه ی استان با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان(روز نیایش) این عید را به همه مدعوین تبریک و تهنیت گفت.

مهندس نورالله سعیدی با اشاره به این موضوع که: روز دهم ماه قمری ذی الحجه، مصادف با عید قربان از گرامی ترین عیدهای مسلمانان است که به یاد ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می‌شود خاطر نشان ساخت روز عرفه روز قربانی کردن خواهش های نفسانی و وارستگی و انسانیت است.

در ادامه ایشان گفت: سازمان آموزشی، علمی، فرهنگی ملل متحد یونسکو، در سال 1950، پانزده اکتبر(23 مهر) را به عنوان روز جهانی عصای سفید نامگذاری کرد و روز جهانی نابینایان(عصای سفید) را به همه روشندلان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ایشان در ادامه گزارش جامع و کاملی در خصوص فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان در حیطه آموزشی به سمع و نظر مخاطبین رسانید.

در ادامه نیز مدیران ادارات تابع وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی به ارائه گزارش پرداختند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها