عملکرد شش ماهه اول سال 92 در حوزه آموزش و توانمند سازی کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 369 تاریخ انتشار: 1392/07/30
نمایش: 2365
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان چهارمحال و بختیاری، در حوزه آموزش و توانمند سازی کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان میزان آموزش های تخصصی انجام شده در شش ماهه نخست سال بیش از تعهد پیش بینی شده در سال 1392 بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر افزود: پیش بینی تعهد سال 92 پیرامون آموزش های تخصصی جهت کارکنان 3492  نفر ساعت می باشد که میزان آموزش در این قسمت در شش ماهه نخست امسال 6566 نفر ساعت یعنی تقریبا دو برابر میزان تعهد یکسال می باشد.

نورالله سعیدی میزان کل تعهد امسال در بخش آموزش و توانمند سازی کارکنان این اداره کل را 5830 نفر ساعت اعلام کرد و خاطر نشان ساخت از این میزان 1924 نفر ساعت در آموزش های عمومی محقق گردیده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان: توانمند سازی و ارتقاء سطح شغلی کارکنان،  به روزرسانی و همگام سازی اطلاعات شغلی و استفاده از مزایایی گواهینامه های آموزشی و . . . را از مهمترین اهداف و وظایف این حوزه در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اعلام نمود.

ایشان در خاتمه، آموزش های شغلی، مشترک اداری، بهبود مدیریت را از عناوین مهم آموزش های تخصصی و آموزش های کار با رایانه و ... را از آموزش های مهم در حوزه آموزش های عمومی دانست.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها