برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی چهاردهمین مسابقات ملی مهارت کشوری در تربیت مربی کرج

کد خبر: 374 تاریخ انتشار: 1392/08/05
نمایش: 2330
اخبار

جلسه شورای اطلاع رسانی چهاردهمین مسابقات ملی مهارت  برگزار شد. 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت ، جلسه هماهنگی شورای اطلاع رسانی چهاردهمین مسابقات ملی مهارت با حضور براتي، مدیر کل دفتر ریاست ور روابط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، محبوبه رنجبر، معاون حوزه رياست و روابط عمومي و مشاور رييس سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور در امور بانوان و خانواده و کارشناسان منتخب روابط عمومی استانهای؛ آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، اصفهان،خوزستان، خراسان شمالی، گلستان،تربیت مربی و زنجان برگزار شد.

بنا بر اين گزارش، اين جلسه كه به ریاست جلالی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای اصفهان و مسئول برگزاری مراسم افتتاحبه و اختتامیه مسابقات برگزار شد درخصوص نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه چهاردهمین مسابقات ملی مهارت تصمیم گیری شد.

اين گزارش افزود: در این جلسه کارشناسان استانها به عنوان عوامل اجرایی این مسابقات تعیین شدند و مقرر شد ، اجرا و راهنمایی تیمهای حاضر در مراسم با هماهنگی و چیدمان در نظرگرفته شده در سالن حضور بهم رسانند.

بر اساس اين گزارش، نقشه حضور تیمهای کارآموزان-کارشناسان-خبرنگاران و جایگاه میهمانان ویژه تهیه و تنظیم شد.

براتی، مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور از همت و همیاری همکاران روابط عمومی منتخب استانها به جهت حضور در سایت مسابقات و تهیه اخبار و گزارش تقدیر و تشکر کرد.

محبوبه رنجبر ، معاون دفتر روابط عمومی نیز از همکاران خواست با همت والای خود در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات با تمام وجود تلاش نمایند.

کارشناسان منتخب روابط عمومی استانها نیز ضمن اعلام آمادگی ، برگزاری مناسب این رویداد ملی را آرزوی قلبی خود دانستند.

شايان ذكر است، تیمهای کارآموزان سوم آبانماه با حضور در مرکز تربیت مربی و پذیرش در خوابگاههای خود آماده حضور در محل برگزاری این مسابقات شدند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها