برگزاری مسابقات ملی مهارت نماد خود باوری، عزم ملی و غیرت جوانان و مسئولین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

کد خبر: 376 تاریخ انتشار: 1392/08/06
نمایش: 1817
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری در دومین روز برگزاری این مسابقات، سید سعید زمانیان نماینده مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تربیت مربی کرج با همراهی کارشناس مسابقات ملی مهارت و مسئول واحد روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری از سایت های برگزاری مسابقات، نمایشگاه و گذر مهارت بازدید کرد.

در این بازدید سید سعید زمانیان در بازدید از کارگاه های گرمایشی و سرمایشی، تبرید و تهویه، آجرچینی، خیاطی و ... از روند برگزاری این مسابقات و اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت و چگونگی روند برگزاری مسابقات از مرحله شهرستانی تا مرحله جهانی آشنا شد.

همچنین نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی طی نشستی با حضور دکتر پرند ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر مهرعلیزاده معاون آموزش سازمان و رئیس ستاد برگزاری مسابقات ، دکتر توکلی رئیس مرکز تربیت مربی کرج ، دکتر کیائی معاون اداری پشتیبانی سازمان ، مهندس فروزش مدیر کل امور اداری ، دکتر براتی مدیر کل روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص ارائه آموزش های مهارتی با هدف اشتغالزایی حمایت های لازم را در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد .

در این نشست دکتر مهرعلیزاده معاون آموزش سازمان با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ملی مهارت یک رویداد بی نظیر در کشور میباشد اظهار داشت : در ارتقاء کیفیت برگزاری این مسابقات نیازمند حمایت های قانونی، مالی، حقوقی در مجلس شورای اسلامی هستیم .

وی همچنین در خصوص گسترش آموزشهای مهارتی بصورت بین المللی در طرح دیپلماسی مهارت توضیحاتی را بیان داشت، که مورد استقبال نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و گفت: برای اجرای طرح فوق در کشورهای آمریکای جنوبی از جمله اکوادر اعلام آمادگی کرد و افزود: با هدف گسترش کمی و کیفی آموزشهای مهارتی با سفرای این کشورها گفتگو خواهم کرد.

سید سعید زمانیان ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در برگزاری مسابقات گفت : برگزاری مسابقات ملی مهارت نماد خود باوری، عزم ملی و غیرت جوانان و مسئولین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد و در انتها خاطر نشان ساخت: امیدوارم که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در اهداف و سیاست های کار خویش موفق باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها