گزارش برنامه های اجرایی دهه ازدواج اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 378 تاریخ انتشار: 1392/08/12
نمایش: 1231
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، بمناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مراسمات مختلفی برگزار گردید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این باره گفت: ازدواج، یک نیاز طبیعی، یک ارزش دینی و تشکیل خانواده یک کار مقدس می باشد.

نورالله سعیدی در ادامه گفت: در آیات و روایات، به ازدواج سفارش شده است، ازدواج یک سنت الهی است و ازدواج آسان و ساده مورد تاکید علما می باشد. ازدواج به عنوان مهمترین تصمیم زندگی جوانان و یکی از مقدس ترین فرائض اسلامی است و لطف و رحمت الهی در سایه ازدواج و تشکیل خانواده است.

ایشان با این موضوع که: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کم هزینه باید به سمت تغییر باور ها و ارزش های اجتماعی قدم برداشته شود ازخانواده ها خواست تا زمینه تسهیل ازدواج برای جوانان را فراهم کنند.

سعیدی در پایان گوشه ای از فعالیت های انجام شده در این اداره کل برشمرد

نصب بنر و پلاکارد با متن تبریک دهه ازدواج برگزاری جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ با دعوت از کارشناسان مجرب حوزه ازدواج با موضوع ازدواج و رفتار در خانه برگزاری نشست های تخصصی با حضور کارآموزان دختر و پسر در موضع انتخاب و ازدواج اهدا هدیه و لوح تبریک به کارکنانی که در سال 92 ازدواج نمود هاند معرفی کارکنان واجد الشرایط جهت دوره های آموزشی با موضوع ازدواج و خانواده استفاده از احادیث با مضامین اخلاقی و دینی ازدواج و خانواده در سربرگ نامه های اداری دیدار مدیر کل و مسئولین از خانواده کارکنان جوان و اهداء هدیه به آنان

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها