پيام تقدير و تشكر دكتر كورش پرند، معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور

کد خبر: 379 تاریخ انتشار: 1392/08/12
نمایش: 2350
اخبار

هوالعليم

خداوند متعال را شاكربم كه توفيق يافتيم چهاردهمين مسابقات ملي مهارت را با موفقيت برگزار نماييم.

اكنون، مسابقات ملي مهارت به عنوان يكي از بزرگترين رخدادهاي فني و مهارتي كشور با حضور جمع گسترده اي از نوجوانان و جوانان ماهر ايران اسلامي با ايجاد يك گفتمان مؤثر در عرصه ترويج و توسعه فرهنگ كار ، كارآفريني و مهارت آموزي مي رود تا با شناسايي بهترين هاي مهارتي، شبكه اي از نخبگان مهارتي را تشكيل داده و آنان را به سمت مشاركت در توليد، توسعه و انتقال فناوري هدايت نمايد.

امروز مسابقات ملي مهارت بر بال انديشه هاي بلند و همتهاي سترگ، كارواني از انديشه هاي خلاق و نوآور  و سرپنجه هاي كارآمد و ماهر را در مسير پيشرفت و سازندگي ميهن عزيز اسلامي مان به راه انداخته است كه بي شك نتايج آن در تحقق حماسه اقتصادي به ثمر خواهد نشست.

يقينا برگزاري شايسته اين دوره از مسابقات مرهون تلاش هاي ارزنده جمع گسترده از مديران، مربيان و كارشناسان در حوزه آموزش هاي مهارتي بوده است.

از همين روي لازم مي دانم ضمن تشكر و قدرداني از مقامات ارشد دولتي به ويژه وزير محترم وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي كه با توجه و عنايت ويژه ، با حضور در مراسم افتتاحيه، برگزاري مسابقات و مراسم اختتاميه، از مهارت آموختگان برتر كشور حمايت نمودند، مراتب تقدير و تشكر خود را از معاونين، مشاوران و مديران كل ستادي، مديران كل استاني، مربيان و تمامي كارشناسان، همكاران و دست اندركاران برگزاري چهاردهمين مسابقات ملي مهارت اعلام نمايم.

اميدوارم با استعانت از درگاه حضرت باريتعالي با سياستگذاري و برنامه ريزي منسجم بتوانيم در بكارگيري برگزيدگان مسابقات ملي مهارت به عنوان شبكه بزرگ نخبگان مهارتي كشور در مسير توسعه و پيشرفت ميهن عزيز اسلامي مان و ايجاد فضاي تدبير و اميد گامي مؤثر بردايم.

                                   كورش پرند

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها