کسب رتبه های برتر در چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشوری توسط کارآموزان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 380 تاریخ انتشار: 1392/08/13
نمایش: 1730
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، کارآموزان این استان در چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشوری خوش درخشیدند.

مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان در این باره گفت: این مسابقات که هر ساله در کشور برگزار میگردد با هدف، اشاعه اطلاعات در زمينه استانداردهاي ملي مهارت، تشويق جوانان براي آموزش هاي متناسب با شغل، ايجاد تسهيلات در ارتباطات و ديدارها ميان مسئولين و كارشناسان سازمانهاي آموزش فني و حرفه اي در سراسر دنيا، ترغيب در امر تبادل اطلاعات و تجارب ميان جوانان متخصص در سراسر دنيا و ... می باشد.

نورالله سعیدی در ادامه گفت: تیم مهارت کارآموزی استان چهارمحال و بختیاری که در مرحله کشوری چهاردهمین مسابقات ملی مهارت شرکت نمود با کسب 1 مدال طلا و 2 دیپلم افتخار به کار خود پایان داد.

ایشان در خاتمه اعلام کرد: آقای سجاد قاسمی رشته نقاشی خودرو از بین استان های دیگر مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت و آقای حسین راستی در تراش CNC و خانم فاطمه کیانی در رشته خیاطی موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از مسابقات شدند.

شایان ذکر است این مسابقات از 5 تا 8 آبانماه سال جاری در مرکز تربیت مربی آموزش فنی و حرفه ای کشور در کرج برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها