استاندار جدید چهارمحال و بختیاری: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از سازمان های مهم و تاثیرگذار در امر آموزش

کد خبر: 386 تاریخ انتشار: 1392/08/25
نمایش: 2312
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری و معاونین این اداره کل با استاندار جدید استان دیدار داشتند.

در این دیدار صمیمانه و خصوصی که در دفتر استاندار جدید استان صورت گرفت، مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به تاریخچه آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در استان شرح مفصلی از خدمات این اداره کل جهت استاندار مطرح نمود.

نورالله سعیدی با اشاره به این موضوع که آموزش های فنی و حرفه ای، بسترسازی و زیربنای اشتغال در جهت توسعه همه جانبه می باشد، عنوان نمود تعداد کارگاههای فعال در استان 162 کارگاه، تعداد مراکز 21 مرکز و تعداد آموزشگاههای آزاد استان را 185 مورد برشمرد.

در ادامه استاندار جدید استان چهارمحال و بختیاری نیز با مهم دانستن آموزش های فنی و حرفه ای در استان خاطر نشان ساخت، نقش بی بدیل و جایگاه مهم و در خور توجه سازمان آموزش های فنی و حرفه ای کشور را جایگاهی ممتاز و مهم دانست.

مهندس قاسم سلیمانی در ادامه خاطر نشان ساخت، نگاه و دید من نسبت به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یک نگاه بسیار مهم است و انشالله در جلسات آینده پیرامون نقش، جایگاه و خدمات ممتاز این اداره کل بیشتر از پیش زمان خواهیم گذاشت.

در خاتمه نیز استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان نمود آموزش های فنی و حرفه ای آموزش های است که هر فرد در جامعه نیاز به فراگیری آن دارد و باید سعی، تلاش و کوشش شود تا خدمات این اداره کل که خدماتی شایسته و مهم است به همه مخاطبین در نقاط مهم استان ارائه شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها