مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری: تمامی تلاش این اداره کل بر این اصل استوار است که کلیه مخاطبین و علاقمندان به فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای در سراسر استان از فراگیری آموزش های مهارتی بی بهره نگردند.

کد خبر: 387 تاریخ انتشار: 1392/08/28
نمایش: 1843
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، مدیر کل آموزش فنی  و حرفه ای استان عملکرد شش ماهه نخست سال جاری را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به این موضوع که: در مجموع تعهد های آموزشی در سال 92 عملکرد این اداره کل در امر آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به مخاطبین خود از رشد قابل قبولی برخوردا است گفت، در بخش آموزش های ثابت شهری عملکرد این اداره کل 633322  نفر ساعت می باشد.

نورالله سعیدی در ادامه بیان کرد، در بخش آموزش های زندان این رقم 44027 نفر - ساعت و در حوزه آموزش پادگانها 7730 نفر - ساعت از آموزش های فنی و حرفه ای و امکانات آموزشی این اداره کل بهره برده اند.

سعیدی با بیان این مهم که توجه ویژه این اداره کل در آموزش بخش روستایی در دستور کار قرار دارد، گفت: آموزش در حوزه روستایی 128338 نفر ساعت، در بخش سیار شهری 72414 نفر- ساعت و در بخش آموزش های جوار دانشگاهی این موضوع 3357 نفر- ساعت می باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آموزش در حوزه عشایری را 79403 نفر ساعت و در کلیه دوره های دولتی را 1036727 نفر ساعت عنوان کرد.

نورالله سعیدی در پایان با مهم دانستن آموزش های فنی و حرفه ای در آینده زندگی هر فرد خاطر نشان ساخت: تمامی تلاش های این اداره کل بر این اصل استوار است که کلیه مخاطبین و علاقمندان به فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای در سراسر استان از فراگیری آموزش های مهارتی بی بهره نگردند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها