همه ما در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون سرخ شهیدان مسئولیم

کد خبر: 389 تاریخ انتشار: 1392/09/11
نمایش: 2304
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، حفظ و حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه همگانی دانست.

نورالله سعیدی که در جلسه آموزشی کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک شهرکرد در این مرکز حضور یافت، با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار ایران در منطقه و جهان خاطر نشان ساخت: وضعیت کنونی ایران این کشور را به جای رسانده است که نقش بی بدیل آموزه های اسلامی و انقلاب شکوهمند سال 57 جایگاهی متمایز برای ایران را در منطقه رقم زده است:

ایشان در ادامه گفت: سعادت، نشاط و پویایی هر مجموعه ای در گرو رشد و تعالی سازمانی آن گروه شکل می گیرد و این رشد و تعالی مرهون آموزش و یادگیری فون و مهارت های مثبت و اثرگذار است.

سعیدی با مهم دانستن نقش آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در توسعه و پیشرفت جامعه، از کلیه همکاران در مراکز آموزش های فنی و حرفه ای  استان که عاشقانه به امر آموزش های فنی و حرفه ای همت گماردند تشکر کرد.

در ادامه این جلسه غلامرضا طاهری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک شهرکرد نیز با گزارشی کامل از روند برگزاری آزمون های هماهنگ، نحوه پذیرش و دیگر مسائل مطرح آموزشی جهت حاضرین در جلسه خاطر نشان کرد: با وجود نیروی انسانی کم و حجم بالای ارباب رجوع در این مرکز بحمدالله تاکنون توانسته ایم با همت کارکنان و مربیان این مرکز خدمات قابل قبولی به مراجعین خود ارائه دهیم.  طرح سوال و جواب از سوی کارکنان و مربیان انتهای این مراسم را  رقم زد.

شایان ذکر است آقای کریمزاده معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، خانم صالحی رئیس اداره امور عمومی و رفاهیات اداره کل و آقای محمدیان کارشناس روابط عمومی این اداره کل نیز در جلسه حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها