برگزاری آزمون سنجش مهارت 343 نفر کارگزاران کاروان های زیارتی استان چهارمحال و بختیاری توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای

کد خبر: 391 تاریخ انتشار: 1392/09/21
نمایش: 1301
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری به دنبال تفاهم نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان حج و زیارت استان 343 نفر از کارگزاران کاروان های زیارتی امروز پنجشنبه 21/09/1392 برای دریافت گواهینامه مهارت و حضور در کاروان های زیارتی در حرفه آشپز درجه دو به رقابت پرداختند .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به این موضوع که سازمان فنی و حرفه ای و سازمان حج و زیارت کشور با عقد تفاهم نامه ای مشترک،  گام دیگری در جهت علمی کردن و استاندارد سازی فعالیت‌های حج و زیارت برداشته اند خاطر نشان ساخت: دارندگان گواهینامه مذکور می‌توانند به عنوان کارگزار کاروان های زیارتی به کشور عربستان برای اقامت 45 روزه برخوردار شوند.

نورالله سعیدی در این باره گفت: بر اساس این تفاهم نامه که در راستای توسعه مهارت‌ها و استاندارد نمودن تخصص شاغلین و در نتیجه ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان حوزه مأموریت‌های زیارتی می باشد، متقاضیان با معرفی سازمان حج و زیارت به سازمان فنی و حرفه‌ای پس از قبولی در آزمون، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی معتبر مبنی بر احراز صلاحیت حرفه‌ای و دریافت تأییدیه برخورداری از دانش لازم می شوند.

سعیدی اضافه کرد : تعداد متقاضیان در این آزمون 343 نفر بود که در سه حوزه امتحانی به رقابت پرداختند. ایشان در ادامه افزود: اعلام نتایج آزمون کتبی در تاریخ 23/09/1392 از طریق پایگاه اینترنتی آزمون های ادواری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی http://advari.irantvto.ir/ اعلام می شود و شرکت کنندگان در این آزمون باید پروژه های عملی خود را تا تاریخ24/09/1392 به نماینده سازمان حج و زیارت استان تحویل دهند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: صدور گواهینامه جهت قبول شدگان این آزمون بر اساس قبولی در آزمون کتبی، اخذ نمره در پروژه عملی و پرداخت هزینه صدور گواهینامه بملغ سه هزار تومان می باشد.

وی در پایان بیان داشت: در تاریخ 26/09/1392 گواهینامه بین المللی مهارت جهت شرکت کنندگانی که حائز دریافت مدرک شده اند از طریق این اداره کل صادر می شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها